Bir_prens_bir_prenses Hayırlı uğurlu olsun şimdiden 🙏 Hiç stres yapmayın, iyi ki yaptırmışız diyeceksiniz. Oğlum 40 günlükken sünnet oldu. Hayatımda verdiğim en doğru karardı. Bebeğiniz 6 aylıktan küçükse anestezi vermiyorlar, lokal anestezi ile yapıyorlar. Üzeri bandajlıydı, ucunda ufacık bir açıklık vardı. İlk gün uyuşmanın etkisi geçtikten sonra 1 ya da 2 kez çişini yaparken sanırım canı yandı o zaman birazcık ağlar gibi oldu. Kucağıma alıp sakinleştirdim. Ertesi gün eski neşesine döndü 🙏 Ateşi çıkarsa ya da ağrısı olursa diye Calpol yazdı. 8 saatte bir vermemi söyledi. Hiç kullanmadık, şükür 🙏 Bandajı düşene kadar (ortalama 3 gün sürdü) Bepanthene Plus yazdı doktorumuz, günde 3 defa bolca üstünü kapatacak şekilde sürdüm gözüken kısmına. 3. günden sonra her gün yıkamamı tavsiye etti. 1 hafta sonra kontrolümüz vardı. Zamanla dikişleride kendi kendine düştü. Dikişler zaten kıldan ince gözle zor görünüyor. Keşke doğar doğmaz yapsalardı dedim. O kadar rahat geçiyor ki hiç merak etmeyin. İnşallah sizin paşanınkide kolayca geçer, olur biter 🧿