Mrv91 toplum sağlığını arayıp sorabilirsiniz. Benim kızımın kilosu düşük olduğundan biz aşılara geç başladık o yüzden hep 1.5 2.5 aylıkken oluyor rotayıda aynı anda yaptırdık canlı aşı olduğundan arada 1 ay olmadı gerekiyormuş. Toplum sağlığını arayın net bilgi verirler