Kizlar merhaba. Bugün oglum 2 ay 16 gunluk ve verem ve karma aşılarını anca bugun oldu. Tam 2 aylikken orta kulak iltihabı vardı saglik ocagi yapmak istemedi 2 hafta erteledi. Rotayla ayni gün oluyosa onu da yaptıralım die düşündüm çünkü 3. Aydan sora rota yapılmiyormuş. 2 haftamiz kalmis yani. Saglik ocagindaki hemsire rota benim uzmanlik alanim olmadigi için bilgi kirliliği olmasin cocuk uzmanına sorun ddi. Ordan gittik cocuk doktorumuza. Rotayı sordum ayni gün olablir mi die. Olmaz bu aşılarla arasinda bir ay olmasi gerek ve 3. Aydan sora da rota yapilmio ddi. Yani şimdi 2bucuk aylik oglum. 1 ay sora 3 bucuk olcak. Kaçırmışsınız tarihi ddi. Cok üzüldüm. Kendinden büyük kardesi var mi ddi yok ddm. Ozamn okuldan bulasan bisey çoğunlukla kardesi yoksa sıkıntı olmaz ddi. Bu aşı zaten ishalden koruyo olursa da bi iki gun hastanede yatar geçer bu aşının yan etkisi bagirsak düğümlenmesi yapabiliyo o daha tehlikeli ddi. Bana cok saçma geldi bu teselli. Ayrıca madem bu tarihler bukdr onemli günü gününe yapilmasi gerek hepsinin neden saglik ocagi asiyi ertelerken beni uyarmio. Aynı gün yapılır en fazla ates olur diyeni de duydum. Bu doktorlar cok kafa karıştırıyo ve gercekten cok sinir oldum. Sanki ben ihmalkarlık yapmışım gibi çocuğuma bisey bulasirsa naparim die düşünüyorum. Kardesi yoksa da kuzenleri var karantina da mi buyutucem ben cocugu. Başına gelen akil verebilicek olan var mi. Cok uzun oldu kusura bakmayin.