Dilaraevin kimseyi dinleneyim ben ilk ayda kendi aylemin çok bilmisligi yüzünden bebeğime doymuyor bu dediler diye mama takviyesi yaptım 40ında emmeyi bıraktı birgün bebeğim sürekli ağlıyor yemiyor ben diyorum doktora goturcem ailem diyor bebeğin birseyi yok ağlar hani atesimi var Çok abartmayın biz de çocuk büyüttük 2gun engel oldular 3cu gün rest çektim götürdüm çocuğum enfeksiyon kapmış o günden BUYANLA karışmıyorlar bazen insanlara rest çekmek gerekiyorki senin kendi kayin validem kaynana tarafını hiç takmam bile ben ailemle aynı binada oturduğum için çok mudale ettiler mesela doktor dedi bu çocuğun sünnet olması lazım annem diyor bakma sen doktora para koparmak maksatları o çocuğu nasıl durdurucan nasıl iylestiricen ben diyorum çocuk çişini yapamıyor babam diyor sen para harcamaya yer ariyon sinirlendim onlara birdaha hiç birşey sormadım ağlasa doktora goturdum