Bebegmmm BarlasMomm bende o civarlar bir iki tel gormustum.ama hamile kalınca hızla beyazlamaya başladı şimdi iki ciye hamileyim daha da hızla devam ediyor
BarlasMomm Prensannesiyimm ah ya cok gecmis olsun bas agrisi cok zor benimkide 1.5 yasinda bende cok yiprandim
BarlasMomm Duyulurum gorunmemesi iyi olmus sizin icin benim ki cok kisa uzusa bende boyatirim heralde bilemedim ya 😁
sedaozan BarlasMomm ilk beyaz saçımı 20 yaşımda falan gördüm 26 yaşındayım ve o kadar çok ki beyaz saçım artık sevmeye başladım ☺️ biraz genetik annemin de çok erken yaşta beyazlamış çünkü ☺️
BalYanaklarinAnnesi BarlasMomm 25 yaşında gördüm 33 yaşındayım saçımın ön tarafı bembeyaz arkalarda da var ama ön kadar değil saçımı boyatmak zorunda kaldım genetik aslında babamın saçlarıda 25 yaşında beyazlamış 🥰 babamdan almışım