20 yasimda ilk beyaz saçım çıktı genetik faktorde önemli babamda 18 yaşında çıkmış bizim erken çıkıyor ama benm için önemli değil şu an 30 yaşımda Kasım’da bile bir iki tel beyaz çıktı ayrıca ben baya kopardım saçımda çıkan telleri bilmeden o da koparnca daha da cogaliyirmus 30 yaşımdayım ama 40 yaş saçı gibi çok beyazım var umrumdami değil ne güzeller hatta benm için yıllarımı tecrubelerimi anımsatıyor her biri seviniyorum bile😍