Minik-mucizem valla canım oluyor çok hem de. Ben başta yine de geçmez diyerek annemin baskısıyla denedim ama kendim gördüm sonucunu. O günden sonra yavrum rahatladı. Zaten papatya çayı gaz sancıları için önerilen bir çaymış, doktorumuz da onayladı. Günlük 35 ml bebişe verebilirsin. Emziriyorsan kendin de içebilirsin umarın faydasını görürsün 🌸🙏🏻