Mrvctnky canım aynı durumdayız 2 aylık benim bebeğim daha dün kimyon kürü denedim benim bebeğim kolik akşama doğru ağlama krizi başlıyo geceye kadar sürüyo en son yorgunluktan uyuya kalıyo. Yarım bardak kaynamış suya bi çay kaşığı kimyon bi çay kaşığı şeker koy tülbentten süzdür sabah öğle akşam 2 ,3 çay kaşığı ver ben dün yaptım akşam ağlamadı gazını da sanki daha rahat çıkarıyo