O kadar iyi anlıyorum ki duygularınızı 🥲 Bizde kızımda yaşadık daha doğrusu yaşadığımız şeyin ne olduğunu bilmeden yaşamışız . Ve o dönem annemlerde 20 güne yakın kaldığımız döneme denk geldi. Üstüne sürekli misafir geliyordu her gelen üstü kapalı ağır söylemlerde bulunuyordu . Cehalet gerçekten zor bi savaş biz sanırım kabullenmek istemediğimiz için hiç araştırıp üstüne gitmedik . Daha doğrusu çevreyle verdiğimiz mücadeleden ne olduğunu bile anlayamadık .
Her yaptığında ilgisini başka yöne çevirdik dışarı çıkarttık çizgi film bile açtık unutsun diye ki öyle öyle unuttu çok şükür.