Kayınvalidemlerin hediye olarak aldığı oyuncak bir at vardı şu herkesin evinde olanlardan ona bindirip sallandığı için atı ileri geri dıgıdık yapıyorduk. Ama zamanla bu dıgıdıklar onun sanırım kendini keşfetmesine yardımcı olmuş olacak ki sürtünme hareketleri yapmaya başladı. Tepki vermedik hatta doktorumuza sorduk bunun çocukluk çağı mastürbasyonu olduğunu normal olduğunu ve cinsel bir hazla yapmadığını anlattı. Ama biz tepki vermedikçe unutacağına arttırdı. Sadece uykusu geldiğinde yapıyor yada dışarıda mama sandalyesinde yaptığı da oldu. Ama çoğunluk uyumadan önce. Uyuyor kucağımızda yatağına koyuyoruz . Kalkıyor yapıyor tekrar yatıyor tekrar kalkıyor sonra uyuyor. Her yolu denedik yapmaması için dikkat dağıtmadan tutunda, kucağımızda uyutmaya kadar ama hiç biri işlemiyor. Ama artık tahammül edemiyorum. Bütün gün benimle beraber ne yemek yapıyorum ne temizlik bütün vaktimiz oyun oynamakla, gezmezle vs hep güzel şekilde geçiyor. Babasıyla da aynı şekilde yani bizden ayrı değil, ilgisizlik hiç yok ama alışkanlık haline getirmiş ve ben artık kameradan öyle gördükçe çıldıracak gibi oluyorum ne yapacağımı şaşırdım artık uyutmasam zaten tek uyku yapıyor günde. Gündüz uyumayınca bu sefer çok yorgun oluyor akşam yorgunluktan uykusuz geldiği için yine yapıyor. Yani bir çıkmazın içindeyim. Gözümün içine baka baka öyle yapmasına dayanamıyorum birşey de diyemiyorum. Ne annemlere gidebiliyorum ne kaynanamlara. Çünkü onlar böyle görürse eski kafalı anlamazlar izah edemeyiz. Yani ne düşündükleri çok umrumda da değil ben çekiyorum ben biliyorum ne yaşadığımı ama yne de nasıl açıklarız görseler böyle birşeyi. Daha 14 aylık bu durumu yaşayanlar yada psikologlar varsa aramızda ne yapmamız lazım lütfen yardımcı olur musunuz?