Faridaaaa aslında fazla olmuyordu çocuktan dolayı kuzum ama yinede kaldım ve sadece 3 kere geri çekilme olmamasına rağmen sıklığı pek önemli değil süt korumuyo maalesef dikkat et bence ben öyle pişman oldum ki yinede sağlıkla doğsun bebişim ama çok zor olacağını biliyorum doğunca ❤️❤️❤️