Çok geçmiş olsun inşallah negatif çıkar. Birisine daha olmuşru o da iki defa tekrarlattı üçüncüde negatif çıktı inşallah sizede öyle olur . Utanılacak bir şey değil sağlık bu . Hayatta herkesin başına her şey gelebilir dert etmeyin, yorumlara takılmayın . Öyleyse bile iki çocuğunuz var onlara bakın, kimsenin felaket tellallığı inş bakmayın