Hiv büyük olasılıkla cinsel yolla ama bir ihtimal kan yoluyla da bulaşmış olabilir. Sağlık çalışanı iseniz vs risk altındasınız. Ama önemli olan şu an bu değil. Bir tanıdığım başına geldi 2 ayrı hastanede de pozitif çıktı. Depresyona girdi resmen. Sonra başka bir teste girdi ve negatif çıktı. Yani yanlış çıkma ihtimali var mutlaka birkaç kez daha farklı yerlerde yaptırın. Kesin pozitifseniz evdekilere bulaştırmamak için çok çok dikkat etmeli ve önlem almalısınız. Eşiniz de mutlaka test yaptırsın. Tedavisi var çok şükür artık. Hayatınız boyunca bağışıklığınızı yüksek tutmaya çalışmalısınız. Doğumunuzu da sanıyorum sezaryen yaparlar mecburi. İnşallah bebeğe geçmez. Acil şifalar dilerim.