sayman_38 Barlas_mom Bizde kayseri’den geleceğiz açıkçası ilk duyunca biraz tedirgin olduk ama hep güzel şeyler söylüyorlar
Sanisko sayman_38 Diyarbakır çok güzel şehir . Benim eşim polis şu an izmirdeyiz . Mumla arıyoruz . Uçakla gece girmiştim Diyarbakır’a ilk . Ben o kadar şaşırmıştım ki . Gelişmiş bir şehir . Düzenli bir yerleşim var . Restoranlar harika
Muhammed16 Diyarbakırlıyım ama İstanbul’a gelin geldim. Memleketim diye demiyorum ama herşeyi çok güzel maddi Manevi rahatlık…
Muhammed16 Semt olarak biliyorum.merkezden biraz uzak ama genel ihtiyaçlarınızı gidermek için birçok alternatifi var
sayman_38 Muhammed16 Marketler falan var o zaman ya TOKİ denilince nedense hiçbirşey yokmuş gibi geliyor
birtutamsac Muhammed16 istanbulu da geçtiler inanın. Biliyorlar ki her semtten ev tutamıyoruz ya oğlum gelecek ya satacam kem küm. Neyse ben Allah a havale ediyorum böylelerini hakkımı da hiç helal etmiyorum bizi zorda bıraktıkları için
Elevka_96 sayman_38 özel halk otobüsü ve belediye otobüsü vardı dolmuş hattı geçmiyor o bölgeden bide 9 dan sonra araç azalıyor onun sıkıntısı var biraz.
sayman_38 Elevka_96 Yaa saatte bir falandır 9dan sonra o zaman biletle mi biniyoruz toplu taşımalara kart akbil şeklinde mi
sayman_38 birtutamsac Evet öyle olmuş ordakiler genelde diyor bunu ya akrabam gelecek falan diye çıkartıyorlar diye duymuştum
Muhammed16 birtutamsac aynı şekilde bizde o durumu yaşıyoruz 1 senedir Allah yar ve yardımcımız olsun
Elevka_96 sayman_38 kart var asis diye uygulaması var ordan araç takibi yapıp para falan yükleyebiliyorsunuz. Ofis diye bi bölge var ben ordan satın almıştım. Özel olanlar yeşil renkli para da kabul ediyor ama diğerleri için kart almak zorundasınız.
DevrimciAnne sayman_38 o marketlerin olmadığı yer kaldı mı Diyarbakır fazlasıyla gelişmiş bir şehir doğunun Paris’i diye boşuna demiyorlar
Solin160616 sayman_38 çok güzel sıcak bir şehir üç kuyular tarafında 2 yıl oturdum şehirden uzak ama ulaşım var genel ihtiyaçlar için marketler var