Elevka_96 sayman_38 biraz şehrin dışında kalıyor ama sürekli otobüs ile ulaşımı var yakınında hastane ve o çevrede pazar market bulunuyor.
birtutamsac sayman_38 kaç yıllık memur diye sorsam eşiniz :) Evet bizde Diyarbakır dayız 2 sene bitecek ama lojmanda değiliz başvuru yaptık yine çıkmadı neye göre çıkıyor bu lojman puan diyolar ama puanı beklersek bize hiç çıkmaz
sayman_38 Elevka_96 Evet bize de şehrin dışında dediler ama evler nasıl yeni yapı mı acaba birde sağlıkocagi falan var mı
Barlas_mom sayman_38 Anladım canım o tarafı bilmiyorum bizde geçen yıl geldik polis benim eşim ondan sordum
birtutamsac sayman_38 benim eşim 5 yıllık henüz ondan çıkmıyor sanırım 😬 biraz şehir merkezine uzak ama zaten ev kiraları çok yüksek lojman olması iyi olmuş sevindim adınıza :)
Elevka_96 sayman_38 lojman hangi kısım bilmiyorum ama üçkuyudaki tokiler yapılalı baya oldu 15 yıllık binalar sağlık ocağı muhakkak vardır cevreyi o kadar iyi bilmiyorum
birtutamsac sayman_38 hepsi demeyim bazı ev sahiplerinin yaptığı adilik harici şehirden memnunum diyebilirim ☺️
Barlas_mom sayman_38 Memnunum canım ya aradığın herşey var Büyükşehir olduğu için. Hastane avm gezilecek yerler restaurant Cafe oldukça iyi sosyal bir şehir yani. İstanbuldan gitmemize rağmen bana kötü gelmedi
sayman_38 Barlas_mom Bizde kayseri’den geleceğiz açıkçası ilk duyunca biraz tedirgin olduk ama hep güzel şeyler söylüyorlar
Elevka_96 sayman_38 özel halk otobüsü ve belediye otobüsü vardı dolmuş hattı geçmiyor o bölgeden bide 9 dan sonra araç azalıyor onun sıkıntısı var biraz.