Angelss12 benim bebeğimede kırk kontrolünde demişlerdi götürdük doktor büyüdükçe kapanır dedi ama bizimkinin ölçüsü daha da büyüdü de çocukta bakınca sıkıntı görünmüyor üç buçuk yaşında en son tekrar kontrole gittik iki ay önce bir delik daha gördüler o yüzden ameliyat olacak dedi dört yaşı dolunca tek üfürüm olsa anjuyla kapatırdık dedi. Çeşitleri var bizimkinin yeri alışık olmadıkları yerdeymiş o yüzden bizimki kendi kapanmadı