Biz 15 günlük bir bebeğiz doğduktan 1 gün sonra doktorumuz bize de üfürüm var dedi. Kardiyolojiye gönderdiler. Normalde çoğu bebekte oluyor. 4-4,5 mm olması gereken delik sizde 7 mm korkulacak birşey yok dedi. 2.ayında gelin tekrar kontrol edecez dedi doktorumuz. Zamanla kapanabileceğini kapanmazsa da 4-5 yaşında çok küçük bir işlemle kapatılabilecdğini söyledi. Ben
çok evhamlı biri olarak açıklamalarıyla rahatladım diyebilirim. Yine de kardiyolog görsün. Sıkıntılı bi durumda olsa direk müdahale ederlermiş zaten.