Tosbikkkk bende öyleydim 😢evde tek kalmaktan korkar olmuştum çünkü bazen kucağımda uyuya kalıyordumm bazende yerinde yatarken kolumdaymis gibi sallıyorum ..Bu süreçte sana aile desteği çok önemli bende 4.ayda işe başlayacaktım 8 aylık oldu hala başlayamadım ev kira asgari ücret eşimin maaşı.😢 sınırları zorluyorum bebegim icin çünkü çok üzülüyorum