Bebeğim 35 günlük ve aşırı derece de gazlı kolik bebek sab simplex biagaia zinco kullandık ama hiç bir faydası yok gün içinde 4 5 saat kesintisiz ağlıyor kimyon cayi falan da içiyorum yok var mi
önerdiğiniz?
Nurse Harvey ve Aquline de öneriliyor ama doktorum bunları soylemedi alsam mı emin olamadım çok mutsuz ve çaresizim 😢😭