Kuzusuannesi kusura bakmayın yanlış olmuş 🌸 13 aylık bebeğim ve çok zor bir bebek,evde olduğunda daha bir huysuz o yüzden dışarı çıkmak sosyalleşmek ona fazlasıyla iyi geliyor, bebeğiniz küçük işiniz daha kolay bebek arabası ile günlük çıkabilirsiniz, tabiki yaşadığınız şehri mahalleyi bilemem çıkmaya müsait olup olmadığını o yüzden sadece fikir verdim 🤗