aslaninannesi_01 yani ben öyle yapmıyorum, çeşitli saat aralıkları var..
Ben sabah 10da kahvaltı ediyorum, öğlen 14.30da atıştırmalık ya da yoğurt yiyorum, akşam da saat 18-19 arası yemek yiyorum.. Porsiyonlarımı aazalttım baya.. Saatlerime uymaya, aralarda atıştırmamaya çalışıyorum (şu son 2 haftadır şehir dışındaydım ve hastalık vs geçirdik, çok uyamadım diyetime ama yemeyi de abartmamaya özen gösterdim)
Ben bu şekil yaptım da kilo verdim 🤗