SevilC evet emzirdikten sonra sür buzdolabı poşeti oluyor ya onu kes gogusene sürdükten sonra onu yapıştır nemli kalmasını sağlıyor . Camasirna yada göğüs pedine değince acıyor yada sürdüğün boşa gidiyor. Ve üstünde yazıyor zaten bir dahaki emzirmene kadar yumuşatıyor yikamanada gerek yok emzirebilirsin tekrar