3 ay 22 günlük bebeğim doğduğundan beri besleyip gazını alıp yatağına bırakırım beyaz gürültü pışpış açarım kendi kendine uyur ilk başlarda emzik tutmuyordu kundak yapıyordum kundağı bıraktık emzik tutmaya başladı şimdi emziğini veriyorum uyuyana kadar her düşürdüğünde geri veriyorum