AysLina benimde bebeğim 6 aylık geçen hafta koltuktan düştü hemen hastaneye gittik. Zaten sarı alandan hemen alıyorlar bebek ve düşme diye. Hemen tomografi ve akciğer filmi çekildi. Çok şükür birşey çıkmadı. Ama doktor, uyursa her saat başı bi dürtün uyansın geri uyayabilir, sürekli uyur halde olmasın demişti onun kontrolünü yaparak 6 saat geçirdik. Ne olur ne olmaz içim rahat etmezdi gitmeseydik, Allah beterinden korusun