AysLina Kızlarrrrrr bebeğim tam 6 aylık. Koltukta altını değişiyordum. Çekmeceye elime bi taraftan atarken pat diye parkeye düştü. İlk bi çok ağladı çok korktum sonra sustu. 1 saat önce oldu olay. Ama şu an normal gözüküyor gülüyor yine kıpır kıpır. Kafasını da çarptı. Buz koydum hemen. Başına gelenler var mı??? Sizce hastahaneye gidiyim mi yine de?? Moralim aşırı bozuk kendimi toplayamıyorum. Başına gelen var mı??????🥲🥲🥲🥲🥲🥲
Busrazehra AysLina çok mu yüksekti koltuk bişey olmuş olsaydı zaten belli olurdu şimdiye kusma göz kayması vs. Oluyor böyle böyle büyüyorlar Allah beterinden korusun
Evolit AysLina canım parke tehlikeli zemin olarak geçmiyo. Bebeğinin boyundan kısaysa düştüğü mesafe tehlikeli görülmüyo yine. Hem 6 aylık oluşu da içini biraz rahatlatabilir.. Ama takip et hastaneye gitmeni gerektirecek bi durum olursa götür. Bizde yaşadık aynı durumu. O günden beri hep yerdeyiz kızımla koltuk olayını bitirdik. Çok geçmiş olsun 🌷
Kayraaa59 AysLina geçen hafta 6 aylık oğlum yataktan düştü canım hemen koştuk hastaneye. Doktorumuz fışkırır gibi kusma ve göz kayması olmadığı sürece Problem olmaz aklınızda bulunsun dedi. Ama 2 saat uyutmak yok ve uyuduğunda sürekli kontrol altında olacak dedi
ballicorek_ahmet AysLina 2.5 aylıkken düsmustu uykulu gibi düşüyordu kafası ama kusma olmayinca göturmemisti kayinvalidemgi. Cok şükür birsey olmadı. 1 gjn boyunca gözlemleyin
Defomom Düştüğü yerin mesafesi önemli 30 cm yükseklikten düşmesi pek korkulacak bişey değil ama 50 cm ve yukarısı biraz tehlikeli yinede nolur nolmaz bugün hareketlerini gozetleyin anormal bı durumda götürürsunuz
AysLina Evolit çok sağollll aynen bende artık hep yerde olucaz aşırı korktum ve hala içim berbat kendime gelemiyorum 😞😞😔😔 kaç aylıkken yaşadın sizin nasıl olmuştu naptınız
ylmz112 Kusmasına dikkat edin fışkırır tarzda kusması olursa,hareketlerinde değişiklik,bilinç bulanıklığı,uykuya meyil olursa hemen götürün acile.
Tortilla_ Herhangi kusma gözde kayma halsizlik keyifsizlik sezerseniz götürün. Şimdi yüksekliği de önemli. BiSey olmamıştır sanmıyorum. Geçmiş olsun 😽
Evolit AysLina 4 buçuk aylıkken düştü 1 ay önce. Bende çok korkmuştum hiç böyle bi şey yaşamadığım için daha önce. Kızım koltuktaydı ben sadece beş adım uzaklaştım olan oldu.. Çocukta şok oldu tabii nolduğunu anlamadı 🥺 bi anormallik olup olmadığını kontrol ettim günlerce.. Çok şükür hiç bi şey olmadı. Bazı şeyleri düşünemiyoruz işte. Aklıma bile gelmedi böyle olacağı gelse insan bırakır mı. Halbuki dönüyo biliyorum.. Ayy çok kızmıştım kendime 🤦🏻♀️ hiç bir şey olmaz inşallah merak etme. Ama içim rahat olsun dersen bi doktor görsün tabi..
Kayraaa59 AysLina evet canım en az iki saat uyutmak yasaktı özellikle ilk iki saat uyku hali olmaması gerekmiş. Sonrasında da uykusunda kontrol et demişti yani değişik tarzda nefes alacak mı vs
ballicorek_ahmet AysLina ayni sizinki gibi koltuktan 2.5 ayliktı kıpırdamiyordu fazla ama koltuga koymustum düstü
birannebirmelek AysLina benim kızımda düşmüştü 6 aylıkken çok şükür bir şey olmamıştı sonra 8 aylıkkende tekrar beşikten düşmüştü şimdi park yatak da yatıyor bu yüzden inşallah sizinde bir şey olmaz
AysLina birannebirmelek bu videoyu izlemiştim sizinki 6 aylıkken nerden düşmüştü hastahaneye gitmiş miydiniz?
birannebirmelek AysLina yataktan düşmüştü yanlış hatırlamıyorsam 70 cm di yüksekliği yatağın, beyin cerrahi doktoruna sormuştum kusma gözlerde kayma uyku hali gibi şeyler yoksa boşuna getirme tomografi çekilip boşuna radyasyon alır demişti sıkıntı olmadı
Rmkbk AysLina ilk düştüğünde kızım telaşla doktoru aramıştım oda her düştüğünde hastaneye mi getireceksin 4 saat uyutma gözlemle demişti..