Benim büyük oğlum 1.5 yaşındayken, uçağıyla oynuyordu ve birden televizyona çarptı uçak (kumandalıydı bu arada) saniyede ekran çatladı ve televizyon çöp oldu. Televizyon için ağlamaktansa, o an korkan oğlumu sakinleştirip tenkinlemek daha mantıklı geldi ve sakince yaklaşıp anlattım durumu vs. bir daha da bir sorun yaşamadık.. Tamam pahalı birşey ama çocuk daha değerli.. Çocuğa kızıp, doktora götürme fikrini onun yanında söylemek yerine ona yaptığı davranışın olumsuz yanını, neden sonuç ilişkisini, sakin bir şekilde anlatıp, telkin etmek doktordan daha fazla yarar sağlar.. Henüz 1 yaşında ve birçok davranışı ve duygularını kontrol edemiyor.. Burada ne siz yorgun olmanızdan dolayı ne de o sebi bu davranışından dolayı suçlu değil bence.. Madem o an o da var evde ilgilenseydi yeğeniyle o halde 😉 sizde daha iyi dinlenirdiniz 🍀