withmymother benimde hamileliğimin son zamanları oğlumun ayaklarını düşünmekle geçti, doğum yaptım yine görünce günlerce kahroldum. Eğer duruş pozisyonundan kaynaklı içe dönmeyse bizim gibi masajla çok kolay düzeliyor. Bizde belki başka bir doktora gitmeseydik alçılama yapılacaktı. Ve bebeğim mayısta doğdu yaz günü çoook zor olucaktı. Tabi gerekiyorsa alçılama yapılmalı ama inşallah sizin de bebeğinizde gerek kalmaz. Hayırlı doğumlar diliyorum, sağlıkla kucağınıza alın bebişinizi❤️