Ramoo__66 Ben hastanede çalışan yakınımıza sormuştum neden diye hala erkek değil diye çocuğu düşürmeye çalışanlar vs gibi cahiliyetin devam ettiğini söylemişti. O yüzden söylemiyorlarmış. Birde bazı anneler sağlıklı mı vs diye sormak yerine direkt erkek mi kız mı diye sordukları için doktorlar artık sevmiyor bu durumları demişti.