Ramoo__66 neden sağlık bakanlığına şikayet etmediniz? Ben olsam keskin bir dille şikayet eder bi açıklama beklerdim. Ne yani bu 80′li yıllarda mıyız? Gerekli tüm imkanlar hastaneye verilmişken bakamam, bakılmıyor demek ne demek? Saçma sapan bak sinir oldum. Valla hiç edepsizlik yapacak biri değilimdir hele insan içinde ama delirirdim orada, sağlık bakanlığına şikayet edeceğim derdim üstüne o düşünsün kıvransın..