Mehmetyagiz_ cok normal henüz tam oturmasını beklemeyin. Koltuk birde zordur oturma yeri olarak erken süreçte zor olur bebeğimiz için. Yerde yastıklarla destekleyerek yavaş yavaş başlayın sonra koltukta zaman geçtikçe alışacaktır. Dengesini henüz koltukta sağlayamaz acele etmeyin kendisi zaten oturma zamanını biliyordur. Benim kızım daha yeni Yerde koltukta rahatça oturuyor 7.5 aylık olduk. Kendini sırt üstü atmıyor artık ve dengesini sağlayabiliyor. Birde her bebek aynı olmayabilir bunuda unutmayın 🙃