Mehmetyagiz_ Bebeğim kucakta çok güzel oturuyor ama koltuğa koyduğumda oturmuyor etrafa uzanmaya çalışıyor yada poposunu kaydırarak yatıyo bu süreçte böyle mi oluyor ne yapabilirim koltukta da oturması için ? Destekli bi şekilde oturtuyorum bu arada
Atamel Mehmetyagiz_ konuyu değiştirmek gibi olmasın ama merakımdan soruyorum sizin de bebeğiniz arada ellerini yumruk yapıyor mu
Syyyy Mehmetyagiz_ canım acele etme 9. Aya kadar süresi var. Benim bebeğim 6ay 15 günlükken desteksiz oturdu. Düz zemine oturt sende arkasına otur dengesini kurmaya çalış öyle öyle alışıyorlar
Sogancik Mehmetyagiz_ 8 aylıkken desteksiz oturmaya başladı. Bı kaç gün içinde çok ilerledi. Daha erken acele etmeyin❤️
Mehmetyagiz_ Sogancik desteksiz oturuyor falan diye okuyorum bende geç kaldım zannediyorum gerçi kucağımda 5 aydan beri oturtuyorum ama
Ervaserra1 Mehmetyagiz_ ya benimkini oturtınca hareketten duramıyorki ayaklarını agzına sokmaya çalısıyo ayaklarıyla oynuyo
Atamel Mehmetyagiz_ sürekli yapmıyor benim bebeğim de biberonunu kendisi tutup mamasını içiyor. Oyuncaklarıyla oynuyor nesnelere uzanıyor ama eli boşta kaldığında ya da korktuğunda elini yumruk yapıyor
Sogancik Mehmetyagiz_ korkma canım 9 aya kadar bekleniliyor. Dediğim gibi bı sabah birden oturmaya başlayacak ve bı kaç gün içinde oturma süresi epey uzayacak.
Cnarsncap Mehmetyagiz_ benim bebeğimde öyleydi hareketli olduğu için ne yapsam oturtamıyordum çok kafaya takıp üzülüyordum iki dakika oturmuyordu sonra 7. Ayda bi sabah oturmaya başladı üçüncü gün de bi anda desteksiz oturmaya başladı şimdi 7 ay 16 günlük emekleyip gelip oturup oynuyor :) herşeyin bi zamanı var yaşarken çok takıyor insan kafaya ama olacak yani bilin :)
Mehmetyagiz_ Cnarsncap evet bende sizin gibiyim şuan üzülüyorum sık sık oturtmaya çalışıyorum ama yok oturmuyor maalesef
Cnarsncap Mehmetyagiz_ ben şimdi çok pişmanım bebeğimi sıktım mı acaba diye oturtun banktınız devamı gelmiyor bırakın kendi nasıl istiyorsa elbet oturacak zaten mama sandalyesinde mecburen oturuyor o bile yetermiş bence şimdi şimdi anlıyorum
Mehmetyagiz_ Cnarsncap sanırım haklısınız sıkıyoruz galiba ama bizde herşeyi yapsın diye aceleci davranıyoruz
41umay Mehmetyagiz_ benim kızda yedi aylık okadar hareketli ki asla oturmak istemiyor bebeyatmaz var vakumlu oturak var oturtuyorum iki dk zor duruyor içinde sürekli emeklemek yuvarlanmak istiyor bende zorlamıyorum ne kadar durursa okadar oturtuyorum
41umay Mehmetyagiz_ yok yaa öyle düşünmeyin elbet öğrenicekler bende sabırsızlanıyorum ama daha zamanı var demekki