BusraaArden SeninAnnenBirMelektiYavrm konuştum doktoruyla ters bı etki görürsen getir hemen hastaneye dedi
2cicekefe BusraaArden BusraaArden yeni doğduğunda benim oglumdada vardı su fıtığı 6 aylikken kendiliginden geçti galiba bebek cok aglayinca oluyor ilk dogdugundayoktu sonra sarılık için surekli kan aldilar cocugumun canını çok acittilar aglarken oldu galiba
BusraaArden 2cicekefe bizim de sariligimiz vardı canim. O zmnlar çok ağlıyordu. 9. Aya kadar geçer demişti doktorumuz
2cicekefe BusraaArden inşallah gecer hemen onun için bisey icirmeyin doktor gecmezse zaten küçük bir operasyon yapiyoruz demişti inşallah gerek kalmadan gecer