BusraaArden acile götürün fazla alındığında zehirler bence vakit kaybetmeyin
Süt ürünleri ile birlikte tüketildiğinde baş dönmesi, mide bulantısı, kabızlık, kalp ritminde bozukluk ve hatta halüsinasyon gibi şikayetlere sebep olabilir. Bu yüzden bebeklerde kullanımda mutlaka doktor kontrolünde tüketilmesi gerekir.
Çok fazla ve sürekli kullanıldığında böbrek rahatsızlıklarına veya beyin hasarına yol açabilir.
Aşırı doz kullanımında merkezi sinir sisteminde hasara yol açarak hipotansiyon, şok geçirme, uyuşukluk, bulanık görme, bulantı, kusma gibi şikayetlere yol açabilir.