Zeyneppp3 dediklerini uygulasanız da her bebek farklı bana da çok tsvsiye veren var ama bebegimde işe yaramıyor brnimkide 42 günlük ve aynı uykusuzluk ,ağlama bende de mevcut sakin kalmaya çalısıyorum seni çok iyi anlayabiliyorum ama kendi kendine bundan daha kötüsü olmayacak diye teselli ver yapıcak bişey maalesef yok çekicez bu şekilde bu arada colinox die bir damla verdi dr gaz için bize biraz daha rahatladı.lütfen sakin kalmaya çalısın
🥰