Bence biraz tecrübe ile alakalı, kuzenim 10 sene önce doğdu, teyzemin ilk çocuğuydu. Ben de lisedeydim. Bebek uyumazdı sabahlara kadar deli gibi sallardı beşiği ama çocuğun gazı mı var, dişi mi ağrıyor ya da uykusu mu yok bakmazdık. Şimdi o günleri hatırlayınca üzülüyorum, bebeğim uyumadığında muhakkak birşeyi oluyor, ya akşam üzeri uyumuş oluyor uykusu gelmiyor ya sıcaktan daralıyor ya gazı oluyor. Artık 6dan sonra uyutmuyorum, oyuncaklarla uğraştırıyorum, kucağımda oturtuyorum ya da evde gezdiriyorum. Baktım sürekli bir şeyler kemirmeye çalışıyo diyorum damakları kaşınıyo herhalde dişlik tutuyorum ağzına, bacaklarını sürekli havaya kaldırıyorsa gazı vardır diyorum yüzüstü yatırıyorum sırtını ovalıyorum ya da omzuma alıyorum ovalıyorum. Onun annesi sizsiniz mümkün olduğunca çok uzman yorumu okuyun, bebekler neden uyumaz ne dertleri olabilir, sakin olun ki ona yansısın. Siz onun annesisiniz en iyi onu siz anlarsınız.