Aaanaaa aysun35elmas35 doğru hersey çok pahalı zaten 1 pasta yaptırsam 300 TL tutuyor çok masraflı ve zaten ven böyle günlerde kimseyi çağırmak istemiyorum hediye alıp geliyorlar mahcup oluyorum