Bize kimse gelmese de ,baklavami yaparim, sarmami sararim, geçen bayram kimse gelmiyor diye hiçbirsey yapmadim ,gorumcemler vs geldiler hazır almak zorunda kaldım,😬😂bu bayramda köye gitme ihtimalimiz var,o yüzden yapmayi düşünmüyorum,çünkü görümcemler vs herkes köye gitcekler ,eşimin yeğeninin sünnet düğünü varmış oraya gitcez,😉