Forumu görünce sormak istedim benim bebeğimde sadece anne sutu aliyor iki kere kakasinda kan gördüm şuan 4 buçuk aylık ve doğduğundan beri kakasi mukusluydu ama başka hiç bir problemi yok doktorlar süt alerjsinden suphelendi test yaptırdım alerji çıkmadı sonuç pozitifken negatif falan çıkar mı ki ilk bebegim normal Bi kakayla alerjen kakayi ayırt edemedim kan görene kadar