O tarz setler düğünlerde kullanılıyor anca ve öyle çok yakın akrabanın düğünü falan olmadıkça da pek takılmıyor. Yani şahsen ben kullanmazdım. Yakın akrabamın düğünü var diye trabzon hasırımı aldım kullandım geri koydum gidip kasaya. Ama yani 4 yıldır evliyim toplasan 4 kez bile takmamışımdır ama 22 ayar olduğu ve gramı da fazla olduğu için de hem sade hem de şık duruyor.
Sizin ki anladığım kadarıyla klasik düğün setlerinden. Şu an satsanız zararınız olmaz aksine üstüne para da alırsınız ama hemen ilk bulduğunuz kuyumcuda bozdurmayın. Ben bilekliğimi bozdurup yenisini alacaktım iki kuyumcuya sordum bir 3800 derken diğeri 4400 dedi satma fiyatına düşünün🙄 size tavsiyem bi kaç kuyumcu gezin ve 22 ayar günlük kullanımda da takabileceğiniz işçiliksiz ince kelepçe bilezik modelleri var onlardan alabilirsiniz.