Şimdiki aklım olsa bu hiç takmadığım seti aldırmazdım, kayınvalideme de diyorum onun yerine 2 bilezik yapılıyordu o zaman niye bunu aldık. Boynuna bi set bile takmamış derlerdi diyo 😂
Neyse setimi hiç kullanmadım önümüzde 2 yakın düğün var orda bari takayım diyorum sonrasında bozup bilezik yapsam yada şöyle kelepçeler falan oluyor ya onlardan mı alsam mantıklı olur. Bilezik takmayı sevmiyorum ama onun yerine 1 tane kibar bi kelepçe olsa takarım mesela. Bozan oldu mu neler yaptınız fikir olsun bana da mantıklı mı konusuna henüz şu andaki fiyatını sormadım ama 2018 yılında 5000 tlye almıştık illaki işçilik düşecek ana altına göre baya artmıştır diye düşünüyorum bi zararı olmaz heralde