Egeanul sesten uyanacağı için açmıyorum ben. Yatak odasında klima var. Uykudan önce açıp evi 26 dereceye düşürüp uyutuyorum. Genelde ev 29 derece oluyor gün içinde.
26 ya sabitliyorum sonrasında zaten sabaha kadar yine 27,5a cıkıyor. Tek zıbınla yatıyor.