Egeanul 27,5 çok yüksek bir sıcaklık. Bebeğiniz üzerini açmıyorsa ince bir örtü örtüp camı açın bence. Üstünü açıyorsa da yazlık müslin uyku tulumu öneririm. Ama camı mutlaka açın bence. Daha rahat uyuduğunu görecekseniz. Hem terlemiyor mu bebeğiniz 27,5 derecede? Benim bebeğim 25de bile terliyor alışık değil diye sanırım. Terlerse hasta olur asıl 🌸