Eymenn52 ikisine de yetemiyorsunuz ilk olan eziliyor diğeri bebek diye çok ilgi istiyor. Bu bir gerçek malesef. Kizim 10.aylikti bende tekrar hamile kaldım. 18 ay ara ile iki sezeryan oldum. Ben hiçbir sıkıntı yaşamadım. 2. Aydan beri pilates bile yapıyorum masallah diyeyim. Ama bana göre operasyonu yapan doktor önemli. İyileşirsiniz o yönden korkunuz olmasın. Doktorum bana en kötü yaralar bilr iyileşir merak etme demişti. Doğum sonrası daha zor bence ama insan alışıyor, aşıyor. Kizlarimin biri 22 diğeri ise 5 aylik suan da. Hersey düzene girdi bizde.