Eymenn52 öncelikle hayırlı olsun sağlıklı imanlı evlat olur inşallah, benimde beş aylık bebeğim var ve bende de hamilelik şüphesi var test yapmaya korkuyorum, hayırlısı ne ise raabbim onu yaşatsın bizlere. Bebek büyüdükçe belki dikiş yerinde sorun olur umarım da hiçbir sorun olmadan doğurmak nasip olur:))