Busemehmetbora bizimkinde de mide suyu ağzına gelip gidiyordu. Bu uyku düzenini de mahvediyor çünkü ağzı ekşiyor çocuğun. 15 günlükken gastrotuss kullanmaya başladık 3. Ayına kadar devam ettim. Günde 8 kereye kadar kullanılabiliyor ben ortalama 4 kere veriyordum. Emzirdikten sonra veriliyor. Ek gıda döneminden önce halletmek en iyisi. Ek gıda da problem yaşanıyormuş galiba. Benim kızım şu an 4 aylık diyete girmemle beraber her şeyi bir anda düzeldi. Protein ağırlıklı besleniyorum. Basit karbonhidratları hiç yemiyorum. Ama özellikle bildiğim çikolata ve kahve. İlaçtan korkmayın. Midesi rahat ettikçe her şey düzene giriyor. Bir de sizinki biraz büyük. 6. aydan sonra olan reflüyü mutlaka doktora kontrol ettirmelisiniz.