Miko Emizren anneler nasıl kullandınız? Faydası oldu mu? Oğluma reflü tanısı koydu doktor bu ilacı verdi ama faydasını göremedim..
Gok01 Miko çok kullandık bir faydasını görmedik o dönem. Ama görenler de var mutlaka doktorun tavsiyesine göre kullanın siz en azından fayda sağlamazsa size başka tedavi önerir
Umayumay61 Miko biz gastrotuss kullandık faydasını gördük. Ama emziriyorsanız asıl olay sizin beslenmeniz. 3. Ayımdan sonra doktor kontrolünde diyete başladım ve anında reflü kesildi. Çocuğu 3 ay düz yatıramamıştım şu an çok şükür geçti.
Bozli Miko kullanıyorum hala faydasını gördüm 1 tatlı kaşığı Aybike hazırlıyorum onu kusmasını kesen tek ılac oldu 🙂 ilacı verdıkten sonra yatıyo bıbsure hemen kaldırmıyorum gezdırdıkçe ilaçta kullansa kusuyo cunku
Nazoo-34 Merhaba, ben de kullandım o ilacı. Sütü sağıp ilaçla karıştırıp veriyordum. Dediğiniz gibi ben de pek faydasını göremedim ve bıraktım 😬
Miko Nazoo-34 evet ya kusması üzerine verdi doktor sözde ama yine kusmaya devam ediyor 😔 birde aç karnına ver demişti ama ilaçta da tok karnına diyor kafayı yicem
Miko Gok01 haftaya kontrole gidicez bakalım söylicem tekrar.. ben hiç anlamadım faydasını.. zaten bartındayım burda hiç memnun kalmadım doktorlardan.. istanbula gidicem yine haftaya
Nazoo-34 Miko evet biz de çok kusuyor diye kullanmaya başladık. Ama dediğim gibi faydasını göremedim , doktora da söyleyip bıraktım. Başka bir ilaç yazdı doktorumuz, şimdi onu kullanıyorum. Aç mı tok mu nasıl veriliyordu unutmuşum 😐
Nazoo-34 Miko Gastrotuss baby kullanıyorum . İki gün sonra beş aylık olacak inşallah 😊 yaklaşık bir aydır kullanıyorum ve kusması azaldı çok şükür. Bazı günler çok çok az bazı günler de hiç kusma olmadı. Doktor büyüdükçe kusması azalır demişti artık ya büyüdüğü için ya da şurubun etkisini gördük bilemiyorum ama şuruptan memnun kaldım 😊
sumeyyesmom Mamasının içine koyup verdim aşırı kusan bi bebegim vardı elhamdulillah geçti 7. Aydan sonra çok azaldı aşırı sancı yapıyordu kızımda kusmasını azaltmıştı (bitirmemişti) ben de o sancısını görünce kussun yeter ki sancılanmasın diye bıraktım
Elaa915 Ben çok uzun zaman kullandım bebeğime ama gastrotuss baby en rahatlatan oldu. Doktorunuza sorabilirsiniz daha doğal bir ilaç hala kullanıyoruz bunu
Calikusuuu Bize de verdi doktor ama bulamadık şurubu ver dedi onu da naneli diye icemedi en son maflor plus verdi 2 gündür kullanıyorum ama suanlik bı gelişme yok
Miko Calikusuuu evet kaldırmışlar sanırjm üretimden artık bizde kaç eczane gezdik bulmak için.. Rabbim evlatlarimiza saglık versin
Busemehmetbora Nazoo-34 merhaba benım bebegımde kusma yok ama mıde içeriği ağzına geliyor sizde boyle bı sorun varmı ? Bunu engelledımı?
Umayumay61 Miko daha çok minik:) Geçecek inşallah. Dediğim ilacı da mutlaka araştırın. Çikolata ve kahveden uzak durun. Biraz bile girmesin ağzınıza. Ve sola yatırın sürekli. Daha rahat uyuyorlar.