ElifMustafaArden Birsu3435 1 numarası Ozlemhtc bakiyim bakalim o zaman ben de edashh bizim bulunduğumuz ilçe küçük biyer o yüzden
ElifMustafaArden Birsu3435 1 numarası Ozlemhtc bakiyim bakalim o zaman ben de edashh bizim bulunduğumuz ilçe küçük biyer o yüzden Mucizeem dene bir canim
sbldmr123 [bilinmeyen] Gerçekten içeriğnin aptamille aynı olabileceğini düşünüyor musunuz? Şöyle bi bakın bebivitada glikoz şurubu şeker nişasta vs var bunlar aptamilde yok. Aptamildeki prebiyotikler balık yağları falanda bebivitada yok. Aralarında çok fark var bence
Ozlemhtc sbldmr123 bana göre hemen hemen aynı tabiki de farklar illaki vardır fiyattan anlaşıldığı üzere herkesin kendi tercihi kimseye zorla alin demedim zaten fikir söyledik sadece
denizcinar ElifMustafaArden canım bir kere hipp çok pahalı, yazık parana, bebelacın gold olanını almalısın. bi kere bebelac gold fermente mama aynı kefir gibi üretiliyor. doğal ve sağlıklı
burcusenova bebelacın sarı paketinden mi almış, onun gold olanı var ondan almalıydı. gold olan fermente sütten yapılıyormuş, içeriği aynı kefir gibi doğal ve sağlıklı diyorlar.
kiliclar [bilinmeyen] bebelac gold olanını çok öneririm yiğenime çok iyi geldi hazmı çok kolay o yüzden yapmıyor zaten gaz kabızlık bir deneyin derim.
nagehanyorulmaz mama değişimi ilk günlerde etki ediyor demişti doktorum sonra alışır birkaç güne düzene gierer