sevim_kos SedanurK69 tabi bu net bi kural değil. Her bebek farklı tatları sever. Ama genelde bebekler tatlıya daha meyilli olduğu içindir heralde
Hivda25 Melti biz dede oldu ilk haftalar şuan iyiyiz geçen yagurt verdim sanki ne olmuş öyle bir midesini bulandırıyor ki 😂😂iki dk bekleyip tekrar veriyorum
SametIlgaz01 Gul2107 yoğurdu tek verdim ara öğün olarak yumurtayi da tek sabah kahvaltı olarak verdim kabakla havucu birlikte haslayip verdim ilk basda pure olarak
Kuzeyataannesi Hivda25 Canım benim oğlum çok beyaz tenli ve renkli gözlü, doktor alarjiye çok yatkın dediği için yedirmiyorum..
Woman35 DemetF taze fasulye ve bezelyeyi nasıl yaptınız acaba ? Bende vericem ama nasıl yapıcağımı bilmiyorum
Ccerena Miniminnakbebe kakasını yapması için yaptığınız her sebze püresinin içine bir tatlı kaşığı zeytinyağı damlatın çok şükür hiç Kabızlık sorunu yaşamadık 🤗
Miniminnakbebe Ccerena peki tadına başlayınca kaka yapısı değişiyor mu bizimki bqşladığımızdan beridaha yo9un kıvamda yapıyor belki kabızlık değildir ben yanlış anlamışımdır
Ccerena Miniminnakbebe tabiki daha yoğun oluyor ama Kabızlık çok farklı birşey siz yine de önlem olarak koyabilirsiniz ben öyle yapmıştım çünkü bağırsakları daha çok hazır olmuyor öyle gıdalara
DemetF Woman35 hazir suda hasladim iyice bezelyenin kabugunu cikarip cam rendede ezdim taze fasulyeyi kucuklerinden baya bi hasladim ikiye bolup icini ezdim rendede icindeki kucuk fasulyeleri de aldim hasladigim suyla karistirip icine zeytin yagi damlattim
TOSPAMMM17 Miniminnakbebe hayır her yediği şeyin içine 1 çay kaşığı zeytinyağı koyuyorum bide Demir ilacı kullanıyoruz kabız yapması lazım ama hiç bişey olmadı çok şükür 😅 saolun bütün miniklere inşallah 🥰