Ben de 3 gün kuralını deniyorum ama ilk gün çay kaşığı olan şey bazen tatlı kaşığı oluyor. Sırasıyla yoğurt, kabak, havuç, tatlı patates ve patates gidiyorum. Şimdi tadımlara yarım çay bardağı yoğurt ekliyorum ama bebeğim hiçbirini de severek yemedi, üstelik heğp öğürüyor hep suratını ekşitiyor, iştahsız olmasından veya reddetmesinden korkuyorum, kızım 5 aylık doktor önerisiyle başladık ve sadece mama tüketiyor. Tecrübeli anneler yaşadığım durum normal midir?