Zaten aynı doldurmadan anasınıfına almıyorlar her devlet okulu 2018 yas grubunu almıyor bazı okullar 2 sınıf olarak actı bu sene 2018 li olup 9. Aydan once doğduysa 2018 lılerle 1. Sınıfa baslayacak ama biz 8. Ay doğumlu oldugumuz için acaba 1 sene gecmı gondersem dusuncesıne kapıldım